يوم من أجل إسراء…من أجل مصر

فين الرجالة الجامدين بالقوي؟ فين الدُّكُرة؟؟ فين الناس اللي كان بتسن السكاكين لهولندا و سايبين إسرائيل جنب منهم و حسني مبارك فوق دماغهم؟

إسراء اتخطفت يا… يا رجالة.

اتخطفت زي ما مصر كلها اتخطفت.

حد عنده كلام؟

حد عنده رد؟

أنا عندي…

إسراء اتخطفت من وسط أهلها علشان قالت كلمة حق، و قالت مش هانرضى بالذل أكتر من كده… يا .. رجالة.

أنا عاوز راجل ينزل من بيته يوم 4 مايو.

يوم من أجل إسراء.

ألا فلا نامت أعين الجبناء

محجوب عبد الدايم…

على عيني يا إسراء… على عيني يا بنتي.


2 thoughts on “يوم من أجل إسراء…من أجل مصر

  1. لأ… هيك كتير!!
    انا شفت الخبر و التعليقات…
    الله يقويها و يحفظها من شرورهم… و يقرّ عين أهلها فيها يااااا ربّ…
    انتو يا أهل مصر، مش عارفة شو أحكي…
    أحياناً بتمنى من كل قلبي لو كنت مصريّة…

  2. سيفجر الرئيس مبارك مفاجأة يوم 30/4/2008 وهى الاجور والحد الادنى لها والتى كان مقررا لها أن يعمل بها فى اوائل عام 2030مع بداية تولى حفيدة… رئاسة الجمهورية (المملكة المصرية

أضف تعليقاً

